Längtan

Det finns bara ett mål i sikte just nu, semestern! Vi förbereder oss på alla sätt och vis, t.ex. genom att vi såg "Vi hade i alla fall tur med vädret" till Fredagsmyset i fredags. Skriver listor, planerar. Nu ska tydligen även jag och Alexandra gå en kurs hos Hanna, så fort som möjligt.

Premiären är det dock bara fåtal dagar kvar till, inte ens två veckor. 11 dagar, sen blir det säsongspremiär. Troligtvis på Glyttinge Camping, utanför Linköping. Och vad ska vi där och göra? Jo. 20-21/5 anordnas årligen Stora Dansfesten i Linköpings FP. Och jag kommer naturligvis hålla till i Rotundan där ungdomligare dansarna och modernbanden håller till.





3:e året, och jag kan inte säga att de 2 första har varit fy skam. Ska man klaga, så har det varit värmen då. Det har tillockmed stått en dimma över Rotundan, av alla svettiga dansare som möter småkylig (långt ifrån kall) försommarkväll. Det är med pirr i hjärtat jag minns alla Halelulja Moments jag har fått uppleva i den stan. På dansgolvet alltså!

Förutom vi rutinerade (Alexandra och jag) har vi i år en ny i gänget som ska få uppleva detta underbara: Hanna.

Längtar!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiii! Jag längtar :)

Och jag är rutinerad, hihi.. :)

2011-05-10 @ 09:13:06
URL: http://sandraj86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0