Back on track

En tid har det blivit lite för personligt här på bloggen. Har bestämt mig för att hålla denna blogg till husvagnslivet. Bestämmer jag mig någon gång för att starta en blogg om mig själv så kommer den bli mer personlig, men just nu känns det rätt värdelöst att basunera ut sina problem på det viset. Som en god vän postade på Facebook " If you have a problem Face it... Don´t Facebook it!" Och det översätter jag till att gälla bloggar också. Bloggar löser ingenting i livet, det kan till och med faktiskt spä på problem.

Så. För att handla om det det ska handla om, nämligen husvagnslivet, kan jag nu berätta att i.om. en pakt jag gjort med min kollega, kommer jag att ha tidig semester. Vill vänta några veckor tills pappren är klara, men det är hög tid att börja tänka SEMESTER. Lundegård v. 27 kommer min vagn stå på ännu ej bokad plats, och nu är det väl egentligen sällskapet som ska till också. I år blir det 4 platser i vagnen, och om någon önskar 1-2 platser i förtältet (Slottet). Preliminär-bokningar har börjat trilla in, men först till kvarn som kan garantera sin närvaro i min husvagn. Malung har jag inte riktigt bestämt mig för ännu. Om det blir hela veckan och jag kan fylla vagnen, rullas den naturligt vis upp. Skinnarvallen (plats 32?!) är prel.bokad, men blir det bara några dagar så kanske jag ser mig omkring efter annat boende.





Inte utan att det börjar längtas lite!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Hejsan. En dum fråga..men bättre att fråga och få ett nej än att inte fråga alls. Skulle du kunna tänka dig att ta bort din blogg 'iam' är lite sugen på det bloggnamnet nämligen.

Förlåt att jag ber dig om detta, men det finns nästan inga bloggnamn lediga..Skulle vara underbart snällt av dig och jag skulle vara evigt tacksam.

2012-01-21 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0