Semester 2012 närmar sig med stormsteg

Midsommarafton jobbar jag mitt sista pass, dagen efter packar jag mitt pick och pack för 4 veckors frånvaro, var av ca 22 dygn spenderas i husvagnen.

Planen ser ut följande:

V 26, 3 dagar i Haverdal med mammi och Ilse J. Naturligtvis spelar Blender på Västerhagen.
V 27 8 dagar. Dansveckan på Lundegård, Öland
V 28 3 dagar i Skåne med mammi och Ilse J. Eventuellt även morföräldrarna.
V 29 8 dagar. Dansbandsveckan i Malung.

Liten halv repris på fjolårets turne. Laguppställningen är annorlunda iår dock. Men det blir garanterat alla tiders. Nu längtar jag allt!

I nästa vecka levereras dessutom mitt på Blocket fyndade soltak, Isabella, uppsatt 10 ggr i exakt rätt mått. Jag var beredd att köra till Höör för sakens skull, men hade sån tur att det kommer att levereras. Hoppas nu att det är så fint som det verkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0